Sunday, December 30, 2012

London's "Sunday Times" Sues Lance Armstrong


As had been speculated in the past, Rupert Murdoch's The Sunday Times has begun proceedings against banned  American cyclist Lance Armstrong in an attempt to recover their expenses and interest in a L300,000 award received by Armstrong in a 2004 libel suit against the paper.  This article from Canadian cycling publication Pedal points out other possible financial  ramifications of the seven-time Tour de France winner's fall from grace.  The real race now is between legal minds intent on gathering their share of the Armstrong fortune.  

No comments: